MFA 2018

Thompson, Kelly. MFA 2018. Montréal, Qc: Concordia University, Faculty of Fine Arts, 2018.

On-site consultation

Abstract (English)

"This publication celebrates the Studio Arts Master of Fine Arts students who are in-residence for two years of deeply engaged studio practice and theoretical studies. Through this publication, we also extend a warm invitation to the wider Montreal community to visit our annual Open Studio event." -- p. 4

Résumé

« La présente publication célèbre le travail des étudiantes et étudiants à la maîtrise en arts visuels, un programme de résidence de deux ans qui leur permet d'approfondir leur pratique artistique en atelier ainsi que leur savoir théorique. C'est en leur nom et avec grand plaisie que nous invitons la grande communauté montréalaise à prendre part à notre événement annuel Portes ouvertes. » -- p. [5].

Types: Catalogues > Event catalogues ; Directories
All Contributors: Thompson, Kelly (Author)
Dossier: 321 - UNIVERSITÉ CONCORDIA / CONCORDIA UNIVERSITY (Montréal, Qc)
Collation: 151 p. : ill. en couleurs. ; 23 cm
Language of Publication: English; French
Publishers: Montréal, Qc: Concordia University, Faculty of Fine Arts
Artists: Andres-Teixeira, Kevin; Bazar, Sonia; Beaulieu-Cyr, Jonathan; Berwick, Scott; Boisvenue, Catherine; Boyle-Singfield, John; Brooks, Matthew; Chan, Victoria Catherine; Cheuk, Chloë; Clayton, Ryan; [et alii]
Art Organizations: Concordia University (Montréal, Qc)
Event Title: MFA Open Studios
Type: Presentation
Location: Faculty of Fine Arts, Concordia University. EV Building (Floors 3+4) and VA Building (All Floors). (Montreal, Qc)
Dates: 14 Feb. 2018
Keywords: ÉTUDIANTS; STUDENTS; OPEN STUDIO; ATELIER D'ARTISTE; CONCORDIA UNIVERSITY, FACULTY OF FINE ARTS (Montreal, Qc)
Copyright Statement: Concordia University, Faculty of Fine Arts
Related URLs:
Notes:

Includes a list of quotations p. 150-151.

Deposited by: Contractuel JCT
Date Deposited: 09 May 2018 20:48
Last Modified: 20 Jun 2018 22:44
URI: http://e-artexte.ca/id/eprint/29364
Edit this item (login required):
View Item